מגמה ייחודית וחדשנית מסוגה בארץ שצוברת תאוצה באוניברסיטאות המובילות בעולם. המגמה מציעה מגוון כלים לקידום קיימות סביבתית בחברות, הניצבות מול לחצים וגוברים בממשק היומי שלהם עם נושאי הסביבה המופעלים מצד מתחרים, צרכנים, וארגוני החברה האזרחית. אתגרים אלו נוגעים לכל הרמות בארגון החל במו"פ, דרך היבטי התפעול השונים בהם, השיווק, דיווח ואחריות יצרן מורחבת. הניהול הסביבתי טומן בחובו הזדמנויות רבות לבידול, יצירת ערך, בניית אמון בקרב לקוחות, יצירת מוצר שעומד במבחן הזמן ומוכנות לרגולציה מתקדמת בשווקים חדשים.
מסיימי המגמה יכולים להשתלב בחברות לייעוץ וניהול סביבתי, במגזר הציבורי ובארגונים לא ממשלתיים, וכן בכל אחת מהפונקציות הניהוליות בארגון כאשר הם מביאים איתם ערך מוסף של הבנת עקרונות של הניהול הסביבתי.