לאתר בר אילן

בית הספר הרב תחומי לקיימות וסביבה

חיפוש

תואר ראשון במשפטים בשילוב עם תואר שני ברגולציה ומדיניות סביבתית

הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן ניצבת בחזית המחקר המשפטי בישראל ובעולם. הפקולטה חרתה על דגלה מצוינות וחדשנות במחקר ובהוראה, ומחויבות עמוקה לחברה ולמשפט הישראליים. במשך חמישים שנותיה הפקולטה מתפתחת ומתחדשת במחקר, בתוכניות לימודים חדשות וחדשניות, בקשרים בינלאומיים, בהוראה, בהקמת מרכזים, קליניקות משפטיות ועוד. לימודי התואר הראשון במשפטים מקנים ידע בתחומים שונים של המשפט ומעניקים חווית לימוד ייחודית ומאתגרת החותרת למצוינות יחד עם פעילויות חברתיות מגוונת. מטרת הלימודים היא להרחיב ולהעמיק את השכלת הסטודנטים, להעניק יכולת ניתוח וכלים מעשיים ועדכניים להתמודד עם המציאות המשפטית בת ימינו.

התכנית לתואר שני ברגולציה ומדיניות סביבתית מאפשרת לסטודנט ללמוד באופן שיטתי את נושא הרגולציה, תוך דיון בתאוריות כלליות של רגולציה וביישומן הספציפי לתחום הסביבתי. בשנים האחרונות, התחום הסביבתי הוא אחד התחומים שבו השימוש בכלים רגולטורים חדשניים רווח במיוחד. התכנית מכשירה את הסטודנטים לעבודה מעשית בתחום הרגולציה הסביבתית במגזר הציבורי והפרטי וכן בתחומים המשיקים לו כגון אכיפה, בריאות הציבור, תכנון ושלטון מקומי ואחריות תאגידית.

התואר פותח אפיקים תעסוקתיים רבים, החל ממשרות ברשויות כגון רשות המים, רשויות מקומיות או משרדי ממשלה וכלה בתעשייה בתחומים כגון אחריות תאגידית או ייעוץ רגולטורי.

ביה"ס הרב תחומי לקיימות וסביבה

נשמח להיות בקשר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בקרוב